הלוואות חוץ בנקאיות

נוטלים הלוואות חוץ בנקאיות

הגעתם לנקודה שבה אתם כבר לא יודעים איך תסגרו את החודש? יש לכם עוד ועוד תשלומים ואתם לא באמת עומדים בהם? אם כך, ברור מדוע גם אתם, כפי שקורה לרבים אחרים, התחלתם לחשוב על הלוואה. יש היום שלל סוגים של הלוואות שניתן לקחת, וכדאי שתדעו: היום גם הלוואות חוץ בנקאיות יכולות להיות רלוונטיות ואטרקטיביות ביותר. לכן, אם אתם לא יכולים לחכות יותר וזקוקים לכסף כמה שיותר מהר, למה אתם מחכים? למה לדחות את העניין ולמה שלא תקלו על עצמכם את ההתנהלות היומיומית בעזרת הלוואה נכונה?

מהם היתרונות של הלוואות חוץ בנקאיות?

אם אתם תוהים מתי, ומדוע, הלוואות חוץ בנקאיות יכולות להתאים לכם, כדאי שתדעו שיש קשת רחבה של מקרים שבהם הלוואות מהסוג הזה יכולות להוות את הבחירה הנכונה. למשל, האם ידעתם שהלוואה חוץ בנקאית יכולה להינתן במהירות שיא בימינו? והאם ידעתם שהיום הלוואה חוץ בנקאית יכולה להינתן גם בהרבה מקרים שבהם הבנק מסרב לתת הלוואות? לכן, אם חשוב לכם שהכסף יועבר לחשבון שלכם כמה שיותר מהר ואם אתם לא רוצים לשמוע שוב תשובה שלילית לבקשה שלכם, כדאי שתיקחו בחשבון את האופציה של הלוואה חוץ בנקאית. הלוואות כאלה, ובמיוחד אם לוקחים אותן מגורמים מוכרות ואמינים, יכולות להקל על החיים של כולנו ולכן רצוי לזכור, בעת הצורך, שהאפשרות הזאת קיימת.

הלוואות חוץ בנקאיות

באיזה תנאים יהיה עליכם להחזיר את הכסף?

אי אפשר לדבר על הלוואות חוץ בנקאיות ולא להזכיר את התנאים שבהם אתם צריכים להחזיר את הכסף. כל סכום שאתם מקבלים יהיה עליכם להחזיר בתוספת ריבית, והריבית זה בדיוק מה שמשתנה בין ההלוואות השונות. בנוסף, יש מקומות שבהם יציעו לכם לפרוס את ההלוואה רק לשלוש שנים ואילו במקומות אחרים יציעו לכם פריסה הרבה יותר גדולה ורחבה. לכן חשוב שתבדקו את הדברים לעומק ותראו באיזה תנאים תצטרכו להחזיר את הכסף. אומנם זה נכון שתמיד הלוואות כאלה דורשות מאתנו לשלם ריבית, אך לא תמיד הריבית חייבת להיות מאוד גבוהה, כך שאין סיבה לחשוש מהצעד הזה.

הלוואות חוץ בנקאיות לכל מטרה

הגוף הראשון אליו נלך בדרך כלל כדי לבקש הלוואה יהיה הבנק אך מה קורה במידה והבנק לא מאשר לנו את ההלוואה או מאשר לנו חלק ממנה שזה לא באמת עוזר לנו? נבחן את האפשרויות החוץ בנקאיות העומדות בפנינו. באמצעות הלוואה שכזו ניתן יהיה להשיג את המטרה שלנו בדרך כלל גם אם המטרה הזו היא הלוואה לכל מטרה 😉

מהי הלוואה לכל מטרה ומי מספק אותה?

הלוואה לכל מטרה היא הלוואה המסופקת על ידי גופים חוץ בנקאיים שונים. הלוואה שכזו נודעת גם בתור הלוואה כללית והיא מיועדת לאנשים שהלוואה עקרונית מאשר להם ללא קשר לסיבת ההלוואה ופשוט צריך יהיה להגדיר סיבה כלשהי. הלוואה מסוג זה ניתנת במקרים רבים ולצרכים שונים: החל מלימודים, כיסוי המינוס, טיול לחו"ל, הלוואה למוגבלים בבנק, טיפול ברכב ועוד. על אף שבדרך כלל יהיו להלוואות מסוג זה הגדרות התואמות את אותן בקשות הרי שלעתים ההלוואה ניתנת בהגדרה זו.

הלוואות חוץ בנקאיות לכל מטרה תוכלו למצוא בחברות ביטוח, חברות אשראי, בתי הלוואות וגופים נוספים המספקים שירותי הלוואות עם אישור מטעם משרד האוצר שירותי הלוואות אלה.

מתי זה טוב לבקש הלוואה חוץ בנקאית?

לא פעם בחיים נזדקק לשירותי הלוואות. התזרים הכלכלי הוא חיוני לא רק להתנהלות מסוימת בחשבון אלא גם בסיטואציות שונות בחיים כמו טיפול ברכב, לימודים ועוד. לעתים הבנק לא יעניק לנו הלוואה בטענה שהגענו לניצול המסגרת שלנו או כאשר דירוג שלנו נמוך מדי. חברות חוץ בנקאיות, המתמודדות עם תחרות גדולה ובכלל רוצות להילחם על כל לקוח שפונה אליהן ומתעניין בשירות שלהן מציעות אפשרויות אטרקטיביות יותר להלוואות. לעתים הריביות יהיו נמוכות יותר מהבנק ולעתים גבוהות יותר אולם הדרישות יהיו פחות נוקשות מאלה של הבנק בדרך כלל. סכום ההלוואה תלוי בגוף המלווה. בעבר הגופים החוץ בנקאיים היו מלווים רק סכומים קטנים אולם כיום ניתן לראות הלוואות חוץ בנקאיות גם בסכומים גדולים בהרבה המאפשרים גם מימון לימודים, רכישת רכב חדש, טיול גדול לחו"ל ועוד. חלק מהגופים דורשים ערבים בעוד האחרים מסתכנים בציון דירוג אשראי מספיק טוב.

עוד באתר