הלוואות למוגבלים ומעוקלים בבנק

מי נותן הלוואות למוגבלים ומעוקלים בבנק ?

הטלת הגבלות על חשבון הבנק הופכת את ההתנהלות הפיננסית למסובכת ומסורבלת. ביום בהיר אחד אדם מוצא את עצמו ללא יכולת להשתמש בכרטיסי אשראי או לשלם באמצעות המחאות. תגובה מהירה חיונית למניעת הידרדרות נוספת במצב הפיננסי. הגשת ערעור על ההחלטה של הבנק להטיל מגבלה על החשבון מתאפשרת רק בתוך 20 יום. הלוואות למוגבלים ומעוקלים בבנק ניתנות במסלולים חוץ בנקאיים עם אפשרות לקבל את הכסף במזומן. כספי ההלוואה משמשים לתשלום שכר דירה, סגירת חובות ושאר הוצאות הכרחיות.

מה משפיע על הסיכויים לקבל הלוואה למוגבלים ומעוקלים בבנק?

  1. כושר השתכרות
  2. עבודה קבועה
  3. גיל
  4. עבר של אי עמידה בהתחייבויות כספיות

 

 

הלוואות למוגבלים ומעוקלים בבנק

הלוואות למוגבלים ומעוקלים בבנק ניתנות לרוב על ידי גופים פיננסיים חוץ בנקאיים. כל גוף פיננסי שעוסק בהלוואות מבצע חישוב סיכונים בעבור כל לקוח. ככל שרמת הסיכון שהלקוח מהווה יותר גבוהה כך גם הריבית. גורמים נוספים שמשפיעים על אישורי הלוואות הם : חובות נוספים, עיקולים, כונס נכסים, תיקים בהוצאה לפועל, בטחונות, ערבויות והתרשמות אישית.

פריסת תשלומים במסלולי הלוואות למוגבלים ומעוקלים בבנק

קיימים מצבים בהם ניתן יהיה לקבל הלוואה רק בתנאים של ריבית גבוהה. כאשר אתם לוקחים הלוואות למוגבלים ומעוקלים בבנק בכדי להבטיח יכולת עמידה בתשלומי ההלוואה כדאי להתאים את גובה ההחזר החודשי לרמת השכר. גם במצבים בהם נדרש סכום כסף מהיר במזומן ואין אפשרות לקבל הלוואה מהבנק יש להקפיד לבחור בחברת הלוואות אמינה, מקצועית והוגנת.

 

 

 

עוד באתר