כרטיס אשראי חוץ בנקאי למוגבלים

מזמינים כרטיס אשראי חוץ בנקאי למוגבלים בבנק

אחד הדברים הקשים ביותר שעשויים לקרות לאדם הוא הגבלה בחשבון בנק. אנו צריכים כסף כדי לחיות: לשלם את השכירות/המשכנתא, לשלם את החשמל, לקנות אוכל, לקנות מצרכים, בגדים ועוד. כאשר 10 שיקים חוזרים בחשבון בטווח של שנה החשבון נכנס להגבלה באופן אוטומטי. מה זה שאומר הוא שבעל החשבון לא יוכל להשתמש יותר בשיקים, כרטיס האשראי שלו יבוטל, כל מסגרות האשראי שלו יבוטלו הן בכרטיס והן מסגרת עו"ש וכן סביר שגם הגישות להעברת הכספים הנכנסים לחשבון ייחסמו ויתאפשרו רק באמצעות נציג הבנק.

מה עושים במקרה כזה?

ההתנהלות היא ללא ספק מאוד קשה. נדירים הם המקרים שבהם הבנק יתן כרטיס אשראי למוגבלים בבנק. לעתים נדרשת בכך מעורבות משפטית. כרטיס אשראי למוגבלים בבנק יינתן בדרך כלל רק על ידי חברות חוץ בנקאיות, בעלות דרישות נמוכות יותר וכאלה אשר נפגשות עם הלקוח ומאמינות בו שההגבלה הינה בתום לב וכיצד הוא יוכל להתנהל כלכלית כראוי אם יקבל אשראי מהחברה.

כרטיס אשראי חוץ בנקאי למוגבלים

אם הבנק לא מאשר לנו אשראי מדוע אם כן חברת אשראי חוץ בנקאית תאשר לנו?

ובכן גם הבנק וגם חברת האשראי החוץ בנקאית הינם גופים עסקיים ופיננסיים. כלומר בראש ובראשונה יש להם אינטרס כלכלי לעבוד אתכם. כאשר החשבון מוגבל, המערכת האוטומטית של הבנק תבצע את הפעולות השונות לסגירת האשראי שלכם, חסימת השיקים והוראות הקבע בחשבון ואיפוס המסגרות שלכם. הבנקאיים לא יוכלו לעשות כלום ללא מעורבות משפטית. כאשר מדובר בחברה חוץ בנקאית המספקת כרטיס אשראי למוגבלים בבנק – הרי שמדובר בחברה פרטית שבוחנת בעצמה את הלקוח, אורח חייו, ההתנהלות הפיננסית שלו, ציון הBDI שלו ועוד. חברה עצמאית, נפרדת מהבנק, יכולה להחליט שהיא מוכנה לתת אשראי, אפילו במסגרת נמוכה, גם ללקוחות מוגבלים – אם היא רק תרצה בכך. מה היא תרצה? כשהיא תהיה משוכנעת שלמרות ההגבלה בחשבון לא תהיה לכם בעיה לשאת בהוצאות החודשיות של כרטיס האשראי שהיא מעניקה לכם.

מדוע זה חשוב שיהיה לכם כרטיס אשראי חוץ בנקאי גם אם חשבון הבנק הוגבל?

כיוון שכרטיס האשראי הוא סוג של תזרים מזומנים עבורכם, עד כניסתה של המשכורת לחשבון (החשבון המוגבל או חשבון נפרד שפתחתם להתנהל ממנו בזמן הקרוב) והוא יאפשר לכם להתקיים במהלך הזמן הזה עד שחרור ההגבלה בחשבון ושיקום דירוג האשראי שלכם.

כרטיס אשראי חוץ בנקאי למוגבלים בחשבון הנבק

הצרכנות בישראל שונה מאוד מהצרכנות בחו"ל. אנו בישראל מכירים היטב את המושג "אשראי" ומרבית האוכלוסייה מבקשת אשראי בשלב כזה או אחר מהבנק שכן היא מכניסה משכורת לחשבון ולא משנה אם החשבון בפלוס או במינוס, אנשים תמיד יחשבו על כרטיס אשראי כאל אמצעי תשלום וכעל משהו שהבנק מחויב לתת לנו. ובכן לא כך הדבר והבנק לא תמיד מחויב לתת לנו אשראי או כרטיס אשראי. למעשה, כיום הבנקים זהירים מאוד בנוגע למתן אשראי ללקוחות ובמידה ודירוג האשראי שלכם לא מספיק טוב אל תצפו למסגרת אשראי טובה (אם בכלל) מהבנק. במקרים כאלה ואחרים מומלץ יהיה לפנות לגופים חוץ בנקאיים והנפקת כרטיס אשראי חוץ בנקאי.

מהו כרטיס אשראי חוץ בנקאי?

כרטיס אשראי חוץ בנקאי הוא כרטיס הניתן לכם על ידי חברת אשראי חיצונית והאשראי אינו קשור למסגרת האשראי הבנקאית שלכם. בדרך כלל כאשר תבקשו להגדיל את מסגרת האשראי שלכם בבנק אז הבנק ייקח בחשבון את גודל המסגרת הנוכחית שלכם ויגביל אתכם בכל הנוגע למסגרת, בעוד שכרטיס אשראי חוץ בנקאי נותן לכם מסגרת נוספת על הכרטיס הבנקאי. הכרטיס אומנם ניתן לכם מחברת אשראי חיצונית אולם הכרטיס ישויך לחשבון הבנק שלכם ותוכלו לצפות בפירוט האשראי לעתים רבות גם מתוך המשתמש שלכם בבנק.

מדוע הוא עדיף ברוב המקרים על כרטיס בנקאי?

כרטיס אשראי חוץ בנקאי למוגבלים יהיה בעל יתרונות רבים על הכרטיס הבנקאי. ציינו את העובדה שמדובר במסגרת נוספת על המסגרת הבנקאית והיא איננה מושפעת ממנה או פוגעת בה. חברת אשראי תרצה כמה שיותר לקוחות, אפילו עם דירוג אשראי בינוני, כדי להעניק להם מכרטיסי האשראי של החברה ולכן יהיו בעלי תנאים נוחים יותר. ישנן אפילו חברות אשראי המנפיקות כרטיסי אשראי למוגבלים בבנק. כרטיס חוץ בנקאי מאפשר לנו לגלגל חלק מהתשלום לחודש הבא במידת הצורך, מאפשר לנו לקחת הלוואה למוגבלים בצורה מהירה  על חשבון מסגרת האשראי ועוד. בין היתרונות הגדולים הוא שכרטיסים חוץ בנקאיים מאפשרים לנו ליהנות מהטבות והנחות שונות שיכולים להיות שווים הרבה כסף. לדוגמה: נקודות מצטברות לרכישת כרטיסי טיסה מוזלים, נקודות הנחה לרכישת מזון, 1+1 למסעדה, סרט או אטרקציות נוספות ועוד.

 

 

למרות כל המאמצים שלכם, החשבון שאתם מנהלים בבנק מוגדר כמוגבל? יש יותר ויותר פעולות שאתם לא באמת יכולים לעשות? אם כך, ברור מדוע, כחלק מהצעדים שננקטו נגדכם, גם אין לכם כרטיס אשראי. הבנק מגביל את הצעדים של מי שחייב לו כסף בצורה משמעותית ביותר ולכן נשאלת השאלה האם יש משהו שאפשר לעשות בנידון. להתנהל בימינו בלי כרטיס אשראי זה מאוד לא נוח ולכן חשוב שתדעו: יש כזה דבר כרטיס אשראי למוגבלים בבנק. משמעות הדברים היא שלמרות שהבנק מגביל את הצעדים שלכם, עדיין יש פתרון שבו תוכלו לבחור, אז למה אתם מחכים?

להיות אדם בעל חשבון מוגבל בבנק זה לא משהו שאף אחד מאתנו מאחל לעצמו. יחד עם זאת, זה בפירוש משהו שעלול לקרות לכל אחד מאתנו, ואפילו הרבה יותר מהר ממה שאנחנו חושבים או חוששים. לכן, אם גם אתם תוהים מה תוכלו לעשות עכשיו, אחרי שהבנק הגדיר את החשבון שלכם כמוגבל, חשוב שתדעו: אתם לא לבד. מעבר לעובדה שזה קורה להרבה אנשים, יש היום גם לא מעט גופים שיוכלו לעזור לכם. למשל, אם הבנק לא מוכן יותר לתת לכם כרטיס אשראי, אתם בוודאי תוהים: מי נותן כרטיס אשראי למוגבלים?. התשובה לכך ברורה: יש לא מעט גופים חוץ בנקאיים שאליהם תוכלו לפנות לצורך קבלת כרטיס אשראי שיוכל להקל עליכם את החיים, אז למה שתוותרו על כך?

אתם תוהים מי נותן כרטיס אשראי חוץ בנקאי למוגבלים? עשיתם בירור קצר וראיתם שיש כמה וכמה אפשרויות שעומדות בפניכם? אם כך, עכשיו זה הרגע לעצור ולבחון את האופציות השונות לעומק. למשל, האם אותו גוף שמוכן לתת לכם כרטיס אשראי הינו גוף מוכר שעובד בצורה חוקית? והאם מדובר על גוף שייתן לכם כרטיס אשראי בתנאים נוחים? חשוב מאוד שתבינו לאיזה עסקה אתם נכנסים, כי בכל מקרה כרטיס האשראי שתקבלו הוא עוד סוג של אחריות כלכלית שצריך להיערך לקראתה.

כמובן שאם אתם רוצים לבקש מגורם חוץ בנקאי שייתן לכם כרטיס אשראי למוגבלים, אתם צריכים גם לבדוק שאותו גוף יהיה אמין. אתם לא רוצים לעבוד מול מישהו, למשל, שאינו מוכר או מול גורם כלשהו שאינו חוקי. בנוסף, אם תוכלו לפנות מראש אל גוף כלשהו שיוכל גם לתת לכם הלוואות בתנאים נוחים וכדומה, איפה כאן הדילמה? כרטיס אשראי למוגבלים זה משהו שהפך להיות מאוד נפוץ. לכן, אם נדמה לכם שתוכלו ליהנות בצורה כזאת מהתנהלות כלכלית יותר נוחה, למרות המצב שלכם, מובן שזה כדאי. בסופו של דבר, אחרי שתצליחו לייצב את המצב הכלכלי שלכם, ההגבלה על החשבון שלכם תוסר וגם הבנק בעצמו יאפשר לכם לקבל כרטיס אשראי בלי בעיות.

כאשר מדברים על כרטיס אשראי למוגבלים בבנק, חשוב מאוד לבדוק במי בוחרים. העניין הוא שיש היום לא מעט גורמים חוץ בנקאיים שמהם תוכלו לבקש כרטיסי אשראי כאלה ואחרים, מה שמעורר את הדילמה: במי כדאי לבחור? האם כל גורם חוץ בנקאי שיוכל לתת לכם כרטיס אשראי למוגבלים בבנק יהווה את הכתובת הנכונה? זה לא בדיוק כך. אחד מהדברים הכי חשובים שצריך לברר כאשר חושבים על כרטיס אשראי במצבים כאלה, זו השאלה האם מדובר על גורם חוץ בנקאי אמין. האם זו חברה שקיימת מזה שנים ומציעה הלוואות ופתרונות שונים לבעלי חשבון מוגבל? הוותק הוא עניין מאוד משמעותי ולכן חשוב לשים לב לנקודה הזאת.

עוד נתון שחשוב מאוד להתייחס אליו כשחושבים על כרטיס אשראי חוץ בנקאי למוגבלים בבנק או על הלוואות שונות, זו השאלה האם מדובר על גוף חוץ בנקאי מומלץ. צאו מנקודת הנחה שאתם ממש לא היחידים שנמצאים במצב הזה שבו אתם זקוקים לעזרה. זה קרה לפניכם להרבה מאוד אנשים אחרים ולכן, אם תוכלו ללמוד מתוך הניסיון של מישהו אחר, למה שלא תעשו זאת? כך תוכלו לבחור את הגוף החוץ בנקאי הכי טוב שיש, כי מה פתאום שתתפשרו על פחות מזה? אתם תראו שאם תתנהלו נכונה מבחינה כלכלית בסופו של דבר ההגבלה על חשבון הבנק שלכם תוסר.

עוד באתר